ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

این روزها دارم توی رویا آینده ام رو می سازم..  

طبق قانون جذب باید عینیت پیدا کنه..  

می دونم که میشه..

نظرات 2 + ارسال نظر
رضاکیانی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ق.ظ

مشکل اینکه چیزی به نام قانون جذب وجود نداره. ولی امیدوارم به چیزی که استحقاقش رو داری (و کم هم نیست البته) برسی

اتفاقا من معتقدم قانون جذب وجود داره. من تا حالا هر چیزی رو که با تمام وجود خواستم به دست آوردم.
اگه به چیزی نرسیدم مطمئنما ته قلبم خیلی هم از نداشتنش ناراحت نبودم.

رضاکیانی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ http://wars-and-history.mihanblog.com/

به نظر من اصلا وجود نداره. خیلی ها توی جنگها از ته قلب و بخواستن که زنده بمونند ولی بمب خورده توی کله شون و هزار تا تیکه شدن. اینها رو به نظر من غربی ها از خودشون درمیارن که خودشون رو سرکار بذارن. به هرحال امیدوار به چیزی که می خواهید برسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد