ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

چقدر نیاز به تنهایی نشونه چقدر غمه ؟؟؟؟

دیروز عصر سر کلاس زبانم موضوع بحث در مورد آرامش ذهنی بود. یه جایی از بحث استاد روشهای آرامش ذهن رو داشت می گفت. رسید به solitude . به معنی تنهایی. از بچه ها پرسید چقدر نیاز به تنهایی دارن. هر کسی یه چیزی گفت..  

یکی گفت من 1روز در ماه نیاز دارم. یکی گفت 1 بار در هفته..  

 

من و یه نفر دیگه گفتیم روزی یه بار.. حتی برای چند دقیقه..  

استاد یه لبخند تلخ زد..  

 

و من حس کردم خیلی نیاز به تنهایی دارم.. چون غمهام خیلی عمیقه.. و روزی چند بار  حتی چند دقیقه واسه تمدید نقاشی لبخند روی صورتم وقت می خوام..  

 

یه دلقک.. با یه لبخند گنده روی صورتش..

نظرات 3 + ارسال نظر
گمنام شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ http://dgomnam.blogsky.com

بعد از مدت ها اومدین.تنها شدن فقط برای غم نیست برای چیزای دیگه هم لازمه. فکر کردم رفتین فیسبوک.فکر کنم فیسبوک دارین.

بله اومدم.
نه فیسبوک ندارم.. نه اینکه فیسبوک نداشته باشم. اما مدتها بود دلم نمی خواست چیزی بنویسم.

رضاکیانی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
ما همه همیشه تنها هستیم حتا وقتی توی جمع می لولیم. فقط مشکل اینه که همون جور که ماهی آبی رو که توش شنا می کنه نمی بینه ما هم این تنها رو نمی بینیم
شادکام باشید

مهدی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

تنهایی خوبه اما اگه بتونی باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد