ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

چطور خودمان را از فلاکت نجات دهیم؟؟

چند سال پیشا کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد رو خریدم و تا حالا بیشتر از 10 با خوندمش..


روش عملی واسه اینه که از فلاکت خودمون رو نجات بدیم.. باید کاری کرد تا قبل از اینکه دیر بشه.. اینو از فعالیت شدید مامان واسه گرفتن مجوز مدرسه غیر انتفاعی گرفته تا تلاش داداش بزرگه برای راه اندازی سایتش و خودم میشه دید.. از همه مهمتر خودم .. دارم سایت شرکت خودمون- شرکت خانوادگیمون- رو راه میندازم.


امید وارم که سال دیگه بهتر باشه..

به هر دری داریم می زنیم که سال دیگه وضع مالیمون بهتر باشه.. 


خیلی فکرا تو ذهنمه اما خیلی کار دارم.. میام میگم واسه اینکه زندگی بهتری داشت چکارا میشه کرد..

نظرات 7 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://madanshekaf.blogsky.com

slm
ma montazrim
post qablitam kheili amoozandeh bood
man k estfadeh kardam

مرسی:)

ترنجی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://toranj90.blogsky.com/

سلام خوبی ؟
منم این کتاب را سالهای دور خوندم اما هیچ وقت جدی اش نگرفتم فک کنم بعد از عملم باید دوباره بخونمش
راستی من فردا میرم تا پس فردا با نی نی برگردم

آخی.. نازی....

منجوق دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

الان تو مرحله ای از زندگیم هستم که یکی باید یه تلنگر بهم بزنه تا خودم رو از فلاکت بیرون بکشم

بیا بیا بیرون بیا... با این تکون.. یا اون تکون.. بیرون بیا...

محمد دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

محمد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

پس کوشی خانم گل؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

اییییییییررررررراااان ۲خخخخخخخخخخخخخخت!!!!
نمیگی دلمون برات تنگ میشه ک یهو غیب میشی؟؟؟

؟؟؟ چه خشن....

محمد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد