ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

تمام بیزینس پلن های زندگی من

الان چند وقتیه که یه طرح آموزشی بد افتاده توی فکرم. پول توش هست.. یعنی لااقل روی کاغذ که حسابی پول توش هست ام اراه رسیدن بهش سخته.. خیلی برنامه داریم و امیدوارم.. یعنی بعتره بگم امید وار بودم. اصلا نه اینجوره بگم که حالم یک کمی بده...

خسته ام.. خیلی زیاد

یعنی خسته نبودم ها..

اصلا بذاریم از اولش بگم. من با یه موسسه آموزشی قرارداد بستم. که برم کار کنم باهاش. محاسبه هم کردم ببینم چطوره پول توش هست یا نه که دیدم بلهههه. هست..

خلاصه طرح توجیهی اولیه نوشتم و باید برم با ۱۰۰ تا مدیر  مدرسه برای اجرای طرحم صحبت کنم.


امروز صبح اول صبح رفتم با اولین نفرشون صحبت کردم.  یعنی به صراحت بگم که تمام اعتماد به نفسم دود شد رفت هوا..

دلم می خواد برم گریه کنم.. در این حد.. هیچ برخورد بدی نشد اما رفتار یارو یه جوری گند بود.. انگار تمام ترسی که از مدیر مدرسه دبستانم داشتم یهو دوباره ریخته شد توی دلم.. یه حال بدی دارم.. در حد سرگیجه و تهوع..

عصر هم یه شرکت بهم پیشنهاد مشاوره داده.. عصر هم با اونا جلسه دارم..

امان از بی پولی.. آدم مجبوره توی چه شرایط طاقت فرسایی قرار بگیره.. گاهی دلم می خواد ماسک این خانم جدی و مصمم و با پشتکار رو از صورتم بردارم و زار زار گریه کنم.


همین..

نظرات 7 + ارسال نظر
رضاکیانی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

بابا شما که مشالله وضعت خوبه! شما دیگه چرا! در ضمن از این طرح های آموزشی من هزار تا دارم اگه خواستید براتون بنویسم ولی هیچ کس تو ایران دنبال یه کار آموزشی درست و حسابی نمیره. فقط دنبال این هستند که پزش رو بدن

در مورد طرح مورد نظر خیلی تحقیق کردم. کارشم خوبه..
اما خب دردسر های خودشم داره دیگه..

فعلا که اینجوری هاست..

ترنجی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://toranj90.blogsky.com/

سلام خاله ایران خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
انشالله منم ی روزی بیام و عکس کوچولوی ناز تورو ببینم
ایشالللللللللللللللللللللللللللللللللللهههههههههههههههههههه
زودتر خاله ام کنی

ای جان.. وای خدا پسرتو ۱۰۰۰۰ تا ببوس

غرولند شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://arashaminzadeh.blogfa.com

ببین ! می گما . . . اصلا رشته ی شما چیه ؟ چی خوندی ؟

:) کارشناسی نرم افزار. ارشد مدیریت
۵۰۰ ساعت بازرگانی خوندم توی مرکز پزوهشهای بازرگانی
۵۰۰ ساعت هم کار آفرینی و طرح های توجیهی و اینا..

:دی
واسه همین تعدد کارهام زیاد...

mohammad شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://madanshekaf.blogsky.com

سلام ایراندخت
این ک همیشه اینقدر فعالی و به زندگیت اهمیت میدی خیلی خوبه
گریه چرا!!!
زندگی رو همین سختیها و نتیجه های خوب و بدش قشنگ و شیرین میکنه
البته به نظر من!

رضاکیانی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ http://wars-and-history.mihanblog.com/

سال نوتون مبارک خانم

mohammad شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

2روووووود
فکر کنم طرح مالیت حسابی جواب داده ک پیدات نیست.
یعنی سرت اینقدر شلوغه؟؟؟؟
باشی خیلی خوشحال میشیم
نباشی دلمون میگیره

منجوق دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

کجایی دختر؟
سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد