ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

از آرزو های مهم این روزهایم

لمیدن بر قالیچه قرمز یادگار مادر بزرگ در تراس یک خانه شهرستانی است..

در حالیکه شعر  می خوانم و آفتاب روی تنم افتاده و نسیمی خنک از بین موهایم راه خودش را پیدا می کند..

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی(مازوخیست) جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام
شما همون زن تنها هستین؟خوشحالم که هنوزم سایتتون برقراره.خاطرتون باشه من پارسال همین موقعها بهتون سر میزدم.یادش بخیر چقدر زود میگذره؟!منو واسه ازدواج راهنمایی کردین.اما هنوز مجردم..انگار دیگه جایی استخدام نشدین؟منم بیکارم!!؛اگه شد باز بهت سر میزنم.پاینده باشین(مازوخیست)

سلام بله همونم..
من شاغلم از همون پارسال
مرسی که اینجا هم بهم سر زدی

سمیه.حسابدارتمام وقت چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام بر بانو ایرانداخت!
این آروز ئی که نوشتی یعنی خودِ خودِ آرامش ...من همه ی آرامش ممکن رو برات آرزو میکنم ...
(سال نو رو میشه الانم تبریک گفت آیا؟؟ببخشین من اگه نمیام کامنت بذارم بخاطرنداشتن حس هستش که منو ماه هاست ازفضای وبلاگستان دور کرده ..امیدوارم امسالت رنگارنگ باشه ...)

رضاکیانی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ق.ظ

چه کیفی می ده؟! به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد