ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

ایراندخت نامه

فکرها و عقاید یک ایراندخت

بابا قراره توی این هفته من و بکنه مدیر عامل شرکت خودش. البته سمت تشریفاتیه مثل ملکه انگلیس.

اما من دلم می خواد برنامه داشته باشم. و بتونم این کشتی که الان 4-5 سالی میشه به گل نشسته رو دوباره به آب بندازم...

خدا شاهده بیشتر از اینکه به فکر خودم یا اسم و رسم باشم؛ نگران زندگی بابا و مامانم هستم..


خدایا کمک کن تا بتونم کمکشون کنم. خدایا به این ساعت عزیز قسمت میدم که کمکم کنی.


منتظرم. شاید یک ماهی زمان ببره..


برنامه های زیادی دارم. کمک کن....

نظرات 3 + ارسال نظر
جودی آبوت شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

مبارکه ! ان شااله که همه چیز روبه راه میشه دوست خوبم

مرسی

خیلی دلم می خواد بتونم برای خانواده کاری بکنم.. امیدوارم این فرصت رو پیدا کنم

بازی آنلاین و استراتژیک Prowars شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.prowars.ir

×××××بازی آنلاین ساتراتژیک و رایگان ژرووارز×××××


این بازی یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین است.به عنوان یک بازیکن در پرووارز امژراتوری خود را ساخته و لشکر عظیمی تربیت کنید و به جنگ با دشمنان رفته و با شکست دادن ناتارها جایزه بزرگ پرووارز را تصاحب کنید.
ویژگی های بازی :
1جایزه نقدی 1 میلیون ریال برای نفر برتر و ده ها جایزه دیگر
2.استفاده از آخرین ورژن بازی محبوب تراوین
3.عدم وجود باگ و امکان نداشتن تقلب
4.دارا بودن 7 نژاد مختلف
5.و دهها امکان د

منجوق یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

با شناختی که از تو دارم و اراده ای که داری می دونم نه تنها این کشتی رو از گل در میاری بلکه می فرستیش اقیانوس . ایمان داشته باش
تو در مدیر عاملی هم بی نظیری

مرسی.
می دونی این روزا قیافه بابام یه جوری غصه داره.
همش فکرم مشغوله چطوری می تونم کمکش کنم.
خیلی کلافه ام. چکاش برگشت خورده. کلی قرض و قوله بالا اورده. اوضاع اقتصاد هم که داغونه.. خیلی فکرم مشغوله. برام دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد